سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خط تولید دستی سنگ گرانیت و مرمر مصنوعی ( کورین ) cultured marbl

یکی از پر مصرف ترین و عملا مناسب ترین محصولات جهت دکوراسیون داخل ساختمان و سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه - فروشگاه ها و ادارات و ... ، استفاده از سنگ های گرانیت و مرمر مصنوعی مهندسی ( در بازار ایران بنام کورین نیز شناخته می شود ) cultured marble می باشد .

جهت تولید این محصولات میتوان از انواع روش های اتوماسیون ، دستی و سنتی ، و همچنین کاملا اتوماتیک ( خط تولید مشترک با سنگ مصنوعی کوآرتز و یا اختصاصا مرمر مصنوعی ) استفاده نمود. در اینجا به توضیح برخی از لوازم مورد نیاز خط های تولید دستی و با حداقل سرمایه سنگ مرمر مصنوعی ( cultured marble artificial stone manual equipment production line ) می پردازیم .

اولین دستگاه مورد نیاز جهت تولید محصولات مرمر و گرانیت مصنوعی مهندسی یا اصطلاحا شبه کورین ، میکسرهای مخصوص این کار می باشد . شرکت ماشین سازی سپاهان ، این میکسر ها را با ظرفیت و مشخصات مختلف به متقاضیان ارائه می نماید که به بخشی از آن اشاره میگردد.

میکسر دستی تولید سنگ مصنوعی مهندسی کورین - مرمر و گرانیت مصنوعی cultured marble با ظرفیت های 200- 300 - 400 - 500 کیلوگرم با روش تخلیط از بالا :

جهت ساخت و تولید مواد سنگ مرمر و گرانیت مصنوعی با ظرفیت 200 کیلوگرم نیاز به الکتروموتور 5/5 اسب سه فاز ، با فولی دوبل جهت چرخش ئره های میکسر سنگ مصنوعی مهندسی مرمر و گرانیت می باشد ، پره مخصوص با ورق مقاوم در برابر فرسایش بهمراه یک الکتروموتور 3 اسب جهت جابجایی پره و موتور اصلی به بالا و پائین جهت خروج پاتیل مواد با دکمه های مربوطه ، پاتیل چرخ دار با ظرفیت 300 کیلوگرم با ضخامت ورق کف 6 و بدنه 4 میلیمتر ، خروج مواد بصورت دستی و از بالای پاتیل ، قابلیت ساخت بین 200 الی 300 کیلوگرم با توجه به مواد اولیه مصرفی و فرمولاسیون

جهت ساخت و تولید مواد سنگ مرمر و گرانیت مصنوعی با ظرفیت 300 کیلوگرم نیاز به الکتروموتور 7/5 اسب سه فاز ، با فولی دوبل جهت چرخش ئره های میکسر سنگ مصنوعی مهندسی مرمر و گرانیت می باشد ، پره مخصوص با ورق مقاوم در برابر فرسایش بهمراه یک الکتروموتور 3 اسب جهت جابجایی پره و موتور اصلی به بالا و پائین جهت خروج پاتیل مواد با دکمه های مربوطه ، پاتیل چرخ دار با ظرفیت 350 کیلوگرم با ضخامت ورق کف 8 و بدنه 6 میلیمتر ، خروج مواد بصورت دستی و از بالای پاتیل ، قابلیت ساخت بین 300 الی 350 کیلوگرم با توجه به مواد اولیه مصرفی و فرمولاسیون

جهت ساخت و تولید مواد سنگ مرمر و گرانیت مصنوعی با ظرفیت 350 کیلوگرم نیاز به الکتروموتور 10 اسب سه فاز ، با فولی دوبل جهت چرخش ئره های میکسر سنگ مصنوعی مهندسی مرمر و گرانیت می باشد ، پره مخصوص با ورق مقاوم در برابر فرسایش بهمراه یک الکتروموتور 3 اسب جهت جابجایی پره و موتور اصلی به بالا و پائین جهت خروج پاتیل مواد با دکمه های مربوطه ، پاتیل چرخ دار با ظرفیت 400 کیلوگرم با ضخامت ورق کف 8 و بدنه 6 میلیمتر ، خروج مواد بصورت دستی و از بالای پاتیل ، قابلیت ساخت بین 350 الی 400کیلوگرم با توجه به مواد اولیه مصرفی و فرمولاسیون

جهت ساخت و تولید مواد سنگ مرمر و گرانیت مصنوعی با ظرفیت 500 کیلوگرم نیاز به الکتروموتور 15 اسب سه فاز ، با فولی دوبل جهت چرخش ئره های میکسر سنگ مصنوعی مهندسی مرمر و گرانیت می باشد ، پره مخصوص با ورق مقاوم در برابر فرسایش بهمراه یک الکتروموتور 5/5 اسب جهت جابجایی پره و موتور اصلی به بالا و پائین جهت خروج پاتیل مواد با دکمه های مربوطه ، پاتیل چرخ دار با ظرفیت 600 کیلوگرم با ضخامت ورق کف 8 و بدنه 6 میلیمتر ، خروج مواد بصورت دستی و از بالای پاتیل ، قابلیت ساخت بین 450 الی 600 کیلوگرم با توجه به مواد اولیه مصرفی و فرمولاسیون

دومین دستگاه اصلی مورد نیاز جهت تولید مرمر و گرانیت مصنوعی میز ویبریشن با عرض 60 سانتیمتر و طول 400 سانتیمتر می باشد . این میز ویبریشن دارای یک الکتروموتور ویبره با قابلیت تنظیم و با وزن و ضربه 300 کیلوگرم می باشد. این میز ویبریشن مخصوص سنگ های طولی است .

سومین دستگاه اصلی میز کار ویبریشن جهت تولید انواع سنگ و سینک با ابعاد خاص می باشد . طول این میز 300 سانتیمتر و عرض آن 200 سانتیمتر با یک الکتروموتور 500 کیلوگرمی ویبریشن قابل تنظیم در نظر گرفته می شود .

به جز موارد فوق به مواد اولیه , قالب مخصوص , و تجهیزات کارگاهی و جانبی جهت تولید نیاز می باشد .

برای خرید و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

سنگفرش سپاهان قادر است بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به شما تحویل دهد.

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

03135224183

09132074869